ЗВІТ

директора закладу дошкільної освіти №32 "Перлинка" Білоцерківської міської ради Київської області

Юрченко Людмили Олександрівни

про свою діяльність

у 2022/2023 навчальному році

План виступу

1. Створення в дошкільному закладі умов для забезпечення рівного доступу для здобуття якісної освіти.

2. Забезпечення закладу кваліфікованими кадрами, доцільність їх розстановки.

3. Організація освітнього процесу дітей 6 року життя.

4. Впровадження інноваційних технологій у освітній процес.

5. Стан дитячого травматизму.

6. Дотримання вимог охорони праці. санітарно-гігієнічних та протипожежних норм.

7. Організація харчування та медичного обслуговування вихованців.

8. Аналіз звернень громадян з питань діяльності закладу дошкільної освіти.

9. Зміцнення матеріально-технічної бази закладу дошкільної освіти.

10. Залучення додаткових джерел фінансування та їх раціональне використання.

Білоцерківський заклад дошкільної освіти №32 «Перлинка» Білоцерківської міської ради Київської області функціонує з 31 грудня 1975 року.

Приміщення типове, проектна потужність 320 місць, 12 вікових груп. З січня 2005 року засновник – Білоцерківська міська рада.

У своїй діяльності заклад дошкільної освіти керується:

- Конституцією України;

- Міжнародною конвенцією ООН про права дитини (схваленою Генеральною Асамблеєю ООН 20.11.1989 року і ратифікованою Постановою ВР України від 27.02.1991 № 789)

- Законом України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145-VIII (із змінами)

- Законом України «Про дошкільну освіту» (із змінами), затвердженим наказом Президента України від 11.07.2001 року № 2628-ІІІ;

- Законом України «Про охорону дитинства», затвердженим постановою ВР України від 26.04.2004 року № 2402-ІІІ;

- Положенням про заклад дошкільної освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 12 березня 2003 р. №305 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021 р. № 86);

- Базовим компонентом дошкільної освіти (державний стандарт дошкільної освіти), нова редакція, затверджена наказом Міністерства освіти і науки України від 12.01.2021 року №33

- Рекомендаціями Міністерства освіти і науки України, Департаменту освіти і науки Київської облдержадміністрації, Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради.

Головною метою закладу дошкільної освіти є забезпечення реалізації права громадян на здобуття дошкільної освіти, обов’язкової дошкільної освіти дітей старшого дошкільного віку, задоволення потреб громадян у догляді, вихованні, навчанні та оздоровленні дітей, створення умов для їх фізичного, розумового та духовного розвитку.

Діяльність закладу дошкільної освіти направлена на реалізацію основних завдань дошкільної освіти:

- збереження та зміцнення фізичного і психічного здоров'я дітей;

- формування особистості дитини, розвиток її творчих здібностей та нахилів, набуття нею соціального досвіду;

- забезпечення обов’язкової дошкільної освіти дітей старшого дошкільного віку, соціальної адаптації та готовності продовжувати освіту;

- виховання у дітей любові до України, шанобливого ставлення до родини, поваги до народних традицій і звичаїв, державної та рідної мови, національних цінностей українського народу, а також цінностей інших націй і народів, свідомого ставлення до себе, оточення та довкілля;

- надання комплексної допомоги дітям, які потребують корекції фізичного та психічного розвитку.

Заклад дошкільної освіти працює за 10,5 годинним режимом.

В дошкільному закладі функціонують 8 груп:

- інклюзивна група раннього дошкільного віку – 1

- інклюзивна група молодшого дошкільного віку – 1;

інклюзивна група середнього дошкільного віку – 1;

інклюзивна група старшого дошкільного віку – 2;

- груп компенсуючого типу – 3, з них 2 групи для дітей з порушенням опорно-рухового апарату, та 1 група для дітей з затримкою психічного розвитку.

Станом на 01 червня 2023 року в закладі нараховується 130 дітей:

інклюзивна ясельна група – 20;

інклюзивна молодша група – 22;

інклюзивна середня група – 19;

інклюзивні старші групи – 36;

групи компенсуючого типу (ОРА) – 24;

група компенсуючого типу (ЗПР) – 9

З метою створення єдиної загальноміської електронної реєстрації дітей до закладів дошкільної освіти комунальної форми власності, забезпечення відкритого освітнього ресурсу для батьківської громадськості рішенням виконавчого комітету Білоцерківської міської ради з 01.09.2018 року впроваджено електронний запис дітей до закладів дошкільної освіти. З 01.09.2022 по 31.05.2023 до нашого закладу зареєстровано 43 дитини, з них зараховано та відвідують заклад 32 дитини.

В закладі дошкільної освіти створено банк даних дітей соціально незахищених категорій: 2 дитини, позбавлені батьківського піклування; дітей з інвалідністю – 7; дітей з багатодітних сімей – 3; 11 дітей, батьки яких є учасниками бойових дій АТО; 1 дитина із сім'ї, яку виховує одинока мама; дітей, батьки яких були переміщені з тимчасово окупованих територій – 2. В закладі освіти створено Консультативний центр для батьків або осіб, які їх замінюють, і дітей, які виховуються в умовах сім’ї. Розроблено графік роботи Консультативного центру. Практичний психолог, вчителі-логопеди, вчитель-дефектолог, сестра медична, інструктор з фізкультури, вихователь-методист, директор надають консультативну допомогу батькам з питань виховання та розвитку дітей.

В Білоцерківському закладі дошкільної освіти №32 «Перлинка» створені належні умови для забезпечення рівного доступу для здобуття якісної дошкільної освіти.

Заклад дошкільної освіти забезпечений педагогічними кадрами. В закладі працює 27 педагогічних працівники. З них 16 вихователів та 4 асистента вихователя, 2 вчителя-логопеда, 1 вчитель-дефектолог, практичний психолог, інструктор з фізкультури, 2 музичних керівника. 20 педагогів мають повну вищу освіту, 7 – неповну вищу освіту. Вихователь інклюзивної групи Полтавець Н. В. здобула вищу освіту за спеціальністю «Дошкільна освіта», факультет історії і соціально-психологічної освіти у ДВНЗ «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди».

За результатами атестації:

- кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії» – 5;

- кваліфікаційна категорія «спеціаліст І категорії» – 10;

- кваліфікаційна категорія «спеціаліст ІІ категорії» – 3;

- спеціалісти – 3;

- тарифні розряди – 6.

За стажем педагогічної роботи:

- до 3-х років – 1;

- до 5 років – 2;

- до 10 років – 3;

- до 25 років – 12;

- до 30 років – 8;

- до 35 років – 1.

82% педагогічних працівників пройшли навчання по курсу «Використання онлайн сервісів у дистанційній роботі» з використання інформаційно-комунікаційних технологій.

Педагогічні працівники мають друковані матеріали у фахових виданнях:

- Творчий колектив у складі: завідувача Юрченко Л. О., вихователя-методиста Ольшевської Ж. Ю., практичного психолога Олтаржевської Ж. Ю., вчителів-логопедів Худак С. В., Щербини З. О., Мягких Н. М., вчителя-дефектолога Вороніної О. П., вихователя Кулик Н. М. є авторами посібника «Організація корекційно-розвитк5ової роботи з дітьми із ЗПР в закладі дошкільної освіти: молодший дошкільний вік, середній дошкільний вік, старший дошкільний вік (6-й) рік життя; старший дошкільний вік (7-й) рік життя. Комплект із 4-х посібників, видавництво «Мандрівець».

- Творчий колектив у складі вихователя-методиста Ольшевської Ж. Ю., вихователів Стіхіляс Н. П., Марчук Л. В., Кулик Н. М., Алексієнко І. М., вчителів-логопедів Худак С. В., Семенюк М. О. є авторами посібника «Мнемотехніка для дошкільнят», видавництво «Шкільний світ».

- Публікації на сайті «Всеосвіта»:

- вчителя-дефектолога Оксюти К. В., розробка дидактичної гри «Тактильні мішечки» (презентація);

- вихователя-методиста Ольшевської Ж. Ю., конспект заняття з образотворчої діяльності для вихованців середнього дошкільного віку (малювання на крижині) «Чарівний світ підводного царства»;

- вихователя Кулик Н. М., конспект заняття з мовленнєвого спілкування «Моя сім’я»;

- вихователя Петрик Н. М., статті «Поради батькам з ЗПР», «Ігри з піском на свіжому повітрі»;

- вихователя Алексієнко І. М., стаття «Кольорові фантазії дітей» (нетрадиційні техніки малювання у роботі з дітьми дошкільного віку», конспект заняття з використанням мнемотехніки «Ой, чудова в нас зима» (складання сюжетної розповіді);

- вчителя-логопеда Семенюк М. О., конспект заняття з використанням мнемотехнічних прийомів «Подорож до казкового лісу», науково-методичний журнал «Логопед» №1 (109), січень 2020 року;

- вихователя Подгорної С. А., стаття «Шахове королівство», газета «Вісник Білої Церкви», №166, листопад 2020 р.;

- вихователя Жолобчук І. М., стаття «Кінетичний пісок: граємо з користю», газета «Вісник Білої Церкви», №170, грудень 2020 року.

Відповідно до Указів Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, від 14 березня 2022 року №133/2022 «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про продовження строку дії воєнного стану в Україні» від 15 березня 2022 року № 2119-IX (із змінами та доповненнями) в Україні запроваджено воєнний стан.
Працівники закладу дошкільної освіти в 2022/2023 навчальному році працювали в режимі простою. Освітній процес здійснювався педагогічними працівниками в режимі он-лайн через Вайбер.
З дітьми з особливими освітніми потребами проводились корекційно-розвиткові заняття вчителями-логопедами, вчителем-дефектологом, практичним психологом в приміщенні БЗДО №31 "Незабудка", де функціонувало укриття.

Заклад дошкільної освіти здійснює свою діяльність відповідно до річного плану роботи, який складається на навчальний рік та оздоровчий період. План роботи закладу освіти схвалений педагогічною радою від 31.08.2022 року, протокол №1 та затверджений директором закладу дошкільної освіти.

План роботи дієвий, ґрунтується на глибокому аналізі результативності освітнього процесу.

Основні завдання педагогічного колективу на 2022/2023 навчальний рік:

1. Забезпечити систематизацію змісту і засобів навчання, виховання та розвитку дітей дошкільного віку згідно з вимогами Базового компоненту дошкільної освіти; створювати соціально-педагогічні та психологічні умови для забезпечення дітей якісною дошкільною освітою, зокрема дітей з особливими освітніми потребами шляхом надання їм якісної корекційно-розвиткової допомоги.

2. Удосконалювати роботу щодо формування математичної компетенції дітей дошкільного віку шляхом упровадження інноваційних методик і технологій.

3. Забезпечити наступність дошкільної та початкової освіти шляхом реалізації діяльнісного підходу до організації освітнього процесу.

4. Продовжувати створювати сприятливі умови щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи та дотримання правил здоров’язбережувальної поведінки.

Зміст дошкільної освіти визначається листом Міністерства освіти і науки України від 27.07.2022 року №1/8504-22 "Методичні рекомендації про окремі питання діяльності закладів дошкільної освіти у 2022/2023 навчальному році", Базовим компонентом дошкільної освіти (Державний стандарт дошкільної освіти), нова редакція.

У 2022/2023 навчальному році педагогічний колектив закладу дошкільної освіти працював за:

- програмою розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля» (авт. – Білан О. І., Возна Л. М., Максименко О. та інші), всі вікові групи;

- програмою розвитку дітей дошкільного віку із затримкою психічного розвитку від 3 до 7 років «Віконечко» (за заг. ред. Сак Т. В.), (інклюзивні групи та групи компенсуючого типу для дітей із ЗПР);

- навчально-методичним посібником «Корекційна робота з розвитку мовлення дітей середнього дошкільного віку із загальним недорозвитком мовлення» (авт. – Трохименко Л. І., (вчителі-логопеди – Щербина З. О., Худак С. В.);

- методичним посібником «Діти з розладами аутистичного спектра: план корекційно-розвиткової роботи», уклад. Семизорова В. В., (вчителі-логопеди – Щербина З. О., Мягких Н. М., Худак С. В., практичний психолог Олтаржевська Л. В,);

- методичним посібником «Мовленнєва картка з картинками: логопедичне обстеження рівня мовленнєвого розвитку дитини» (авт. – Король А. В.), (вчитель-логопед – Мягких Н. М.);

- методичним посібником «Дитячі розваги і свята у схемах, таблицях, визначеннях, сценаріях», (авт. – Антоніна Шевчук), музичні керівник – Дяченко Ж. В, Громадська З. І.)

З метою поліпшення якості педагогічного процесу та реалізації варіативного змісту дошкільної освіти впроваджувалися парціальні освітні програми та інноваційні технології і методики розвитку, виховання і навчання дітей:

- програма та методичні рекомендації з навчання дітей старшого дошкільного віку гри у футбол «Шкіряний м’яч», (авт. – Дроздюк В. І, Коваленко Г. М., Якименко Н. І.), (інструктор з фізкультури – Камуз В. І.);

- програма національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку «Україна – моя Батьківщина», (авт. – Кичата І. І., Каплуновська О. М., Палець Ю. М.; за наукового редагування Рейпольської О. Д.), всі вікові групи;

- програма з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності діте віком від 3 до 6 років «Про себе треба знати, про себе треба дбати», (авт. – Лохвицька Л. В.), всі вікові групи);

- програма з фізичного виховання дітей раннього та дошкільного віку «Казкова фізкультура», (авт. – Єфименко М. М.); (інструктор з фізкультури – Камуз В. І.);

- програма, методичні рекомендації «Музично-оздоровчі мандрівки з дітьми п’ятого року життя», (авт.- Малашевська І. А., Демидова С. К.), музичні керівники – Дяченко Ж. В., Громадська З. І.);

- парціальна програма з морального виховання дітей дошкільного віку (видання 2-ге, оновлене зі змінами і доповненнями) «Скарбниця моралі», (авт. – Лохвицька Л. В.), (всі вікові групи).

В закладі впроваджена інклюзивна форма навчання та виховання. Це – крок назустріч дитині, нові підходи до навчання дітей з особливими освітніми потребами, створення середовища, адаптованого до потреб особливих дітей, системна підготовка фахівців, розроблення індивідуальних програм розвитку.

Особливістю освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами є його корекційна спрямованість. Ефективність досягається на основі надання таким дітям якісної допомоги у взаємодії вихователів, асистентів вихователів, корекційних педагогів і батьків.

Головною метою інклюзивного навчання є реалізація прав дітей з особливими освітніми потребами на отримання освіти у відповідності з їх можливостями і здібностями, їх соціальна адаптація та інтеграція у суспільство, підвищення ролі сім’ї у вихованні і розвитку дитини.

У 2022/2023 н. р. в нашому закладі освіти 14 дітей з особливими освітніми потребами, з них 2 дитини з інвалідністю, які відвідують інклюзивні групи. Комплектування інклюзивних груп відбувається на підставі висновку інклюзивно-ресурсного центру. Тривалість перебування дітей встановлюється ІРЦ залежно від рівня та ступеня порушень.

В інклюзивних групах працюють фахівці різних профілів – вихователі, вчителі-логопеди, вчитель-дефектолог, практичний психолог, сестра медична з масажу та ЛФК, музичні керівники, інструктор з фізкультури, за можливості вчитель-реабілітолог. Для забезпечення особистісно-орієнтованого підходу та організації корекційно-розвиткової роботи в інклюзивній групі штатним розписом закладу освіти передбачається 1 ставка асистента вихователя на 1 інклюзивну групу. Основною функцією асистента вихователя є співпраця з вихователем інклюзивної групи, надання допомоги під час здійснення освітнього процесу, адаптація навчальних матеріалів з урахуванням особливостей освітньо-пізнавальної діяльності дітей з особливими освітніми потребами, забезпечення їх індивідуального супроводу.

За кошти державної субвенції вчитель-логопед, вчитель-дефектолог, практичний психолог проводять корекційно-розвиткові заняття для дітей з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах відповідно висновку інклюзивно-ресурсного центру.

На протязі 2022/2023 навчального року, враховуючи введення воєнного стану, з дітьми з особливими освітніми потребами проводились корекційно-розвиткові заняття вчителями-логопедами, вчителем-дефектологом, практичним психологом в приміщенні БЗДО №31 "Незабудка", де функціонувало укриття.

В закладі дошкільної освіти облаштована ресурсна кімната для проведення корекційно-розвиткових занять. Методика роботи в кімнаті сенсорної інтеграції заснована на поетапному включенні і синхронізації всіх сенсорних потоків через різні види стимулюючого впливу і, що особливо важливо, самостійної діяльності дитини.

Головне завдання кімнати сенсорної інтергації – отримати від дитини природній рух, навчити її взаємодіяти з предметами, швидко і правильно реагувати на різні нестандартні ситуації.

Працівники закладу, вихованці та їхні батьки тісно співпрацюють з Білоцерківською волонтерською групою. До свят були зібрані та передані воїнам ООС продукти харчування, солодощі, сухофрукти, дитячі малюнки, обереги, виготовлені власноруч. Дошкільний заклад дієво співпрацює з ГО «Ми – особливі», «Зміни Білу Церкву». В закладі облаштували контейнери для роздільного збору сміття.

Проведені заходи, новини висвітлюються на персональному сайті. Також сайт включає поради фахівців, загальну інформацію про дошкільний заклад.Сайт доповнено новою сторінкою прозорість та інформаційна відкритість. Сайт дієвий та динамічний.

В закладі освіти є інформаційний куточок «Де отримати соціально-психологічну допомогу та підтримку» та сторінка практичного психолога на сайті закладу дошкільної освіти; поповнювався та оновлювався систематично.

В закладі дошкільної освіти створені здорові та безпечні умови освітнього процесу згідно з чинним законодавством, нормативними, інструктивними та іншими документами з охорони праці та безпеки життєдіяльності.

Матеріально-технічне забезпечення закладу на належному рівні, використовується справне обладнання на харчоблоці та пральні. Забезпечено дотримання вимог правил з охорони праці під час експлуатації виробничого, енергетичного, вентиляційного обладнання.

Випадки травматизму серед дітей та працівників – відсутні.

Відповідно до наказу від 10.03.2022 року №22 «Про проведення чергового навчання з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та безпеки життєдіяльності для обслуговуючого персоналу» у період з 20.03.2023 року до 24.03.2023 року було проведено навчання для обслуговуючого персоналу з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та безпеки життєдіяльності з наступною перевіркою знань. Результати оформлено протоколами.

Відповідно до наказу від 10.03.2022 року №23 «Про проведення чергового навчання з охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та безпеки життєдіяльності для педагогічних та медичних працівників закладу освіти» у період з 27.03.2023 року до 31.03.2023 року було проведено навчання для педагогічних та медичних працівників закладу освіти з питань охорони праці, пожежної безпеки, електробезпеки та безпеки життєдіяльності з наступною перевіркою знань. Результати оформлено протоколами.

Наказом від 15.09.2022 року №79 "Про затвердження та введення в дію інструкцій з охорони праці" поновлені, затверджені та введені в дію інструкції з охорони праці для педагогічних працівників, обслуговуючого персоналу та за видами робіт.

Наказом від 16.09.2022 №84 "Про затвердження та введення в дію посадових інструкцій працівників дошкільного навчального закладу" затверджено та введено в дію посадові інструкції завідувача господарства, сестри медичної з масажу, сестри медичної з лікувальної фізкультури"

Затверджено переліки інструкцій з охорони праці та посадових інструкцій.

Наказом від 03.04.2023 року №30 «Про затвердження та введення в дію документів з електрогосподарства» затверджено та введено в дію документи з електрогосподарства.

Наказом від 10.04.2023 року №33 «Про затвердження та введення в дію інструкцій з пожежної безпеки» затверджено та введено в дію інструкції з пожежної безпеки №1 – №9 та затверджено їх перелік.

Наказом від 25.11.2022 року №109 затверджено План реагування на надзвичайні ситуації закладу дошкільної освіти, Уточнений план основних заходів цивільного захисту та затверджено алгоритми дій у разі виникнення блекауту та інших надзвичайних ситуацій.

Відповідно до наказу від 26.01.2023 року №07 «Про проведення протиаварійних тренувань в закладі дошкільної освіти» 01 лютого 2023 року проведене протиаварійне тренування з метою підвищення здатності експлуатаційного персоналу під час аварійних ситуацій чітко і правильно визначати свої дії, не порушуючи при цьому вимог охорони праці та виробничі інструкції.

Систематично проводяться інструктажі з працівниками закладу з безпеки життєдіяльності, охорони праці, цивільного захисту, техногенної та пожежної безпеки, електробезпеки.

30 листопада 2022 року проведено позаплановий інструктаж з цивільного захисту та техногенної безпеки відповідно до наказу від 25.11.2022 року №111.

Затверджено та введено в дію Інструкцію №16 «Щодо здійснення освітньої діяльності на період дії правового режиму воєнного стану та визначення алгоритму дій під час надзвичайних ситуацій» відповідно до наказу від 30.11.2022 року №113.

Постійно поновлюється інформація на стендах з охорони праці та безпеки життєдіяльності, придбано нові плакати з безпеки життєдіяльності дошкільників. Поновлено план евакуації дітей на випадок виникнення надзвичайних ситуацій.

Плануються та проводяться профілактичні заходи та інші організаційні заходи, що направлені на підвищення рівня безпеки під час освітнього процесу. До річного плану роботи закладу дошкільної освіти включено розділ «Охорона життя і здоров’я дошкільників». Відповідний розділ є і в колективному договорі, заходи з якого виконуються відповідно до графіку.

Організація роботи з охорони праці та безпеки життєдіяльності проводиться відповідно до сформованих планів – перспективного і календарного та супроводжується виданням відповідних наказів. Питання з охорони праці та безпеки життєдіяльності розглядаються на виробничих нарадах, профспілкових зборах колективу. У закладі дошкільної освіти діє адміністративно-громадський контроль за станом з ОП. Медичні огляди співробітники проходять вчасно, відповідно до Положення про медичні огляди працівників певних категорій.

Протягом 2022/2023 н. р. проведено перезарядку 18 вогнегасників ВП-5, виконано замір металевого зв’язку електроустаткування із заземлюючим контуром.

Проведено заходи з благоустрою: проведена декоративна обрізка дерев, вивезено опале листя та гілля.Висаджено 3 дерева, 16 кущів. Замінено ліки та лікарські засоби для надання першої невідкладної допомоги тощо.

Проведена промивка та гідравлічне випробування системи опалення.

В закладі дошкільної освіти встановлена автоматична пожежна сигналізація, приміщення обладнано системою оповіщення про пожежу.

В приміщенні комори встановлено сертифіковані протипожежні двері 2-го типу з межею вогнестійкості не менше 0,6.

Разом з тим, залишаються невиконані певні заходи:

- потребують ремонту: цоколь та відмостка будівлі закладу, центральні сходи, харчоблок, пральня, медичний кабінет, підлога туалету групи Барвінок, прогулянкові тераси, ямковий ремонт асфальтобетонного покриття доріжок.

Потребують заміни:

- лінолеум по коридорах І та ІІ поверху закладу;

- система водопостачання та каналізації в групі Калина.

- потребують утеплення зовнішні стіни будівлі закладу. На новий навчальний рік необхідно перезарядити 18 вогнегасників ВП-5 та придбати 1 вуглекислотний вогнегасник.

Протягом навчального року виготовлялись різноманітні інформаційні матеріали-ширми, папки-пересувки тощо для батьків з безпеки життя людини в оточуючому середовищі. Методичний кабінет поповнено конспектами занять, ігор, спостережень, бесід з дітьми з безпеки життєдіяльності, виготовлено різноманітну наочність з даного питання.

Підготовка з цивільного захисту в Білоцерківському закладі дошкільної №32 «Перлинка» протягом 2022 року здійснювалася у відповідності з Планом основних заходів цивільного захисту ЗДО на 2022 рік, затвердженого наказом директора закладу дошкільної освіти.

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», Указів Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України «Про затвердження Указу Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року №2102-ІХ, із змінами та доповненнями, ураховуючи рішення Виконавчого комітету Білоцерківської міської ради від 28 лютого 2022 року №131 «Про організацію роботи закладів освіти та установ комунальної власності Білоцерківської міської територіальної громади з 28 лютого 2022 року» та від 20 червня 2022 року №343 «Про запровадження та оплату простою працівників виконавчих органів Білоцерківської міської ради та її виконавчого комітету, комунальних підприємств, установ та закладів, що фінансуються з бюджету Білоцерківської міської територіальної громади або дотуються з бюджету», заходи, що були сплановані для виконання в місті та на суб’єктах господарювання на 2022 рік, виконані не в повному обсязі.

Підготовка керівного складу закладу з цивільного захисту проведена 03.02.2022 року шляхом одноденного навчально-методичного збору. Заходи, що були передбачені планом курсової підготовки з цивільного захисту на 2022 рік не виконані. Курси підвищення кваліфікації пройшли 6 педагогічних працівників.

Наказом від 25.11.2022 року №109 затверджено План реагування на надзвичайні ситуації закладу дошкільної освіти, Уточнений план основних заходів цивільного захисту та затверджено алгоритми дій у разі виникнення блекауту та інших надзвичайних ситуацій.

30 листопада 2022 року проведено позаплановий інструктаж з цивільного захисту та техногенної безпеки відповідно до наказу від 25.11.2022 року №111.

Затверджено та введено в дію Інструкцію №16 «Щодо здійснення освітньої діяльності на період дії правового режиму воєнного стану та визначення алгоритму дій під час надзвичайних ситуацій» відповідно до наказу від 30.11.2022 року №113.

Для якісної підготовки персоналу дошкільного закладу оновлені наочні матеріали з цивільного захисту та безпеки життєдіяльності, виготовлені пам’ятки з питань цивільного захистую

Заняття з постійним складом з цивільного захисту під час воєнного стану не проводилися.

Уточнено схеми оповіщення в умовах надзвичайних ситуацій в робочий і неробочий час.

Затверджений алгоритм оповіщення черговим (відповідальним) при аварійних подіях та надзвичайних ситуаціях.

05 грудня 2022 року було проведено заняття з цивільного захисту за темою: «Робота керівного і особового складу пункту безпечного розміщення по прийому, розміщенню і всебічному забезпеченню матерів з малими дітьми з числа населення міста, яке евакуйоване із зони ураження у разі виникнення надзвичайної ситуації».

Медичне обслуговування дітей в дошкільному закладі забезпечується відповідно до Порядку медичного обслуговування дітей в дошкільних навчальних закладах, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 14.06.2002 р. №826. Заклад дошкільної освіти забезпечує належні умови для роботи медичного персоналу та проведення лікувально-профілактичних заходів.

За 2022/2023 навчальний рік письмові звернення не зареєстровано.

На інформаційному стенді закладу освіти функціонує сторінка «Звернення громадян», де розміщено нормативні документи, відповідно до яких здійснюється розгляд звернень громадян та аналітичні матеріали щодо стану роботи із зверненнями громадян за попередні періоди. В закладі облаштована Скринька довіри.

Фінансово-господарська діяльність дошкільного закладу провадиться на основі кошторису, який складається і затверджується відповідно до законодавства.

Джерелами фінансування закладу є кошти:

- засновника;

- відповідних бюджетів у розмірі передбаченому нормативами фінансування;

- батьків або осіб, які їх замінюють;

- добровільні пожертвування і цільові внески фізичних і юридичних осіб;

- кошти, отримані від надання закладами додаткових освітніх послуг;

- інші кошти, не заборонені законодавством.

Заклад дошкільної освіти тісно співпрацює з батьківським комітетом на чолі з Каран О. М. та родинами вихованців, працює Благодійний фонд "Перлинка Надросся". Батьки суттєво допомагали в оновленні бази закладу освіти.

Акти про надходження та витрати коштів Благодійного фонду «Перлинка Надросся» знаходяться на персональному сайті закладу дошкільної освіти в розділі "Прозорість та інформаційна відкритість" в рубриці "Благодійна організація "Благодійний фонд "Перлинка Надросся" та висвітлюються на інформаційному стенді закладу (додаток 1, 2, 3). Усі придбані матеріали поставлено на облік в централізованій бухгалтерії Управління освіти і науки завідувачем господарства Івановою О. Б. На персональному сайті створена сторінка «Прозорість та інформаційна відкритість», рубрика "Фінансовий звіт", де систематично висвітлюються звіти централізованої бухгалтерії Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради про надходження та використання коштів з загального фонду, про надходження та використання коштів, отриманих як плата за послуги, кошторис доходів та видатків, інші матеріали.

На 2023 рік заплановано відремонтувати за наявності фінансування:

- облаштування укриття в закладі;

- цоколь та відмостку будівлі закладу;

- харчоблок;

- пральню;

- медичний кабінет;

- підлога туалету групи Барвінок;

- прогулянкові тераси;

- асфальтобетонне покриття доріжок

Потребує заміни лінолеум:

- по коридорах І та ІІ поверху закладу;

- в групових кімнатах груп Калина, Сонечко.

Потребують заміни:

- батареї системи опалення спальних кімнат груп Калина, Ромашка;

- система водопостачання та каналізації в групі Калина.

Потребує утеплення зовнішніх стін будівлі закладу.

Головна мета дошкільного закладу – виховати зрілу особистість, в якої сформовані світогляд, прагнення домогтися успіху, впевненість у собі, почуття власної гідності, емоційну сприйнятливість, вольові риси характеру, створити належні умови для повноцінної реалізації кожною дитиною свого природного потенціалу, проявів своїх сутнісних сил.

Кiлькiсть переглядiв: 349

Коментарi