В нашому дошкільному навчальному закладі працюють:

Практичний психолог Олтаржевська Людмила Валеріївна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 21 рік, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

Вчитель-логопед Худак Світлана Василівна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 20 років, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

Вчитель-логопед Мягких Наталія Миколаївна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 27 років, кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії"

Вчитель-логопед Щербина Зоряна Олександрівна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 7 років, кваліфікаційна категорія "спеціаліст другої категорії"

Вчитель-дефектолог Вороніна Оксана Петрівна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 12 років, кваліфікаційна категорія "спеціаліст першої категорії"

Вчитель-логопед Семенюк Марія Олексіївна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 10 років, кваліфікаційна категорія "спеціаліст першої категорії"

Вчитель-дефектолог Оксюта Катерина Валентинівна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 10 років, кваліфікаційна категорія "спеціаліст другої категорії"

Керівники музичні Дяченко Жанна Володимирівна має неповну вищу освіту, педагогічний стаж - 32 роки, Громадська Зоя Іванівна має неповну вищу освіту, педагогічний стаж 33 роки

Інструктор з фізичної культури Камуз Владлена Іванівна, має неповну вищу освіту, педагогічний стаж - 31 рік

Кількісний та якісний склад педагогічних кадрів

Всього педагогічних працівників – 39

/Files/images/Рисунок1.png

/Files/images/Рисунок2.png

/Files/images/Рисунок3.png

Дошкільний навчальний заклад в 2020/201 навчальному році працює за програмою:

1. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»

Основні завдання педагогічного колективу на 2020/2021 навчальний рік

1. Забезпечити систематизацію змісту і засобів навчання, виховання та розвитку дітей дошкільного віку згідно з вимогами Базового компоненту дошкільної освіти; створювати соціально-педагогічні та психологічні умови для забезпечення дітей якісною дошкільною освітою, зокрема дітей з особливими освітніми потребами шляхом надання їм якісної корекційно-розвиткової допомоги.

2. Удосконалювати роботу щодо формування математичної компетенції дітей дошкільного віку шляхом упровадження інноваційних методик і технологій.

3. Забезпечити наступність дошкільної та початкової освіти шляхом реалізації діяльнісного підходу до організації освітнього процесу.

4. Продовжувати створювати сприятливі умови щодо організації фізкультурно-оздоровчої роботи та дотримання правил здоров’язбережувальної поведінки.

Кiлькiсть переглядiв: 370

Коментарi