В нашому дошкільному навчальному закладі працюють:

Практичний психолог Олтаржевська Людмила Валеріївна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 20 років, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

Вчитель – логопед Худак Світлана Василівна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 20 років, кваліфікаційна категорія «спеціаліст вищої категорії»

Вчитель – логопед Мягких Наталія Миколаївна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 26 років, кваліфікаційна категорія "спеціаліст вищої категорії"

Вчитель – логопед Щербина Зоряна Олександрівна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 6 років, кваліфікаційна категорія "спеціаліст другої категорії"

Вчитель-дефектолог Малюченко Тетяна Анатоліївна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 10 років, кваліфікаційна категорія "спеціаліст першої категорії"

Вчитель-логопед Семенюк Марія Олексіївна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 9 років, кваліфікаційна категорія "спеціаліст другої категорії"

Вчитель-дефектолог Оксюта Катерина Валентинівна, має повну вищу освіту, педагогічний стаж 9 років, кваліфікаційна категорія "спеціаліст другої категорії"

Керівники музичні Дяченко Жанна Володимирівна має неповну вищу освіту, педагогічний стаж - 32 роки, Громадська Зоя Іванівна має неповну вищу освіту, педагогічний стаж 33 роки

Інструктор з фізичної культури Камуз Владлена Іванівна, має неповну вищу освіту, педагогічний стаж - 29 років

Кількісний та якісний склад педагогічних кадрів

Всього педагогічних працівників – 38

/Files/images/Рисунок1.png

/Files/images/Рисунок2.png

/Files/images/Рисунок3.png

Дошкільний навчальний заклад в 2019/2020 навчальному році працює за програмою:

1. Програма розвитку дитини дошкільного віку «Українське дошкілля»

Основні завдання педагогічного колективу на 2019/2020 навчальний рік

1. Забезпечити систематизацію змісту і засобів навчання, виховання та розвитку дітей дошкільного віку згідно з вимогами Базового компоненту дошкільної освіти; створювати соціально-педагогічні та психологічні умови для забезпечення дітей якісною дошкільною освітою, зокрема дітей з особливими освітніми потребами шляхом надання їм якісної корекційно-розвиткової допомоги.

2. Продовжувати формувати ігрову компетенцію дітей дошкільного віку.

3. Розкривати та розвивати внутрішній потенціал дошкільників, формувати їх цілісний світогляд, інженерне мислення засобами STREAM - освіти.

Кiлькiсть переглядiв: 252

Коментарi