2020-04-01
Тема: Хто в теремочку живе?
Мета: продовжувати вчити дітей розуміти і відповідати на запитання «скільки?», вирази «скільки-стільки», «порівну», «більше», «менше», поняття «один», «багато». Формувати поняття про рівність і нерівність груп предметів, розвивати вміння розрізняти предмети за величиною та формою, шляхом прикладання, обстежувати геометричну фігуру. Закріплювати знання про частини доби (ранок, день, вечір, ніч), вміння орієнтуватися у часі. Розвивати інтерес до пізнавальної діяльності.
Матеріал. Демонстраційний: зображення будиночка з вікнами різної форми, ляльки-петрушки – півник, зайчик, їжачок, зображення сонця. Роздатковий: смужки паперу жовтого кольору (довша, коротша), площинні зображення – моркви (по 5 шт.), грибочки (по 4 шт.), геометричні фігури: круг, трикутник, квадрат