2020-12-16
Cлово LEGO походить від двох інших - Leg і Godt, які разом означають «грати добре». Роками пізніше засновник дізнався, що сама фраза «LEGO» на латині означає «я вчуся» або «я складаю» . Очевидно, що усвідомлення цього серйозно вплинуло на майбутню історію компанії і на наше сьогодення.
LEGO розвиває:
У дошкільнят формуються необхідні для майбутнього навчання передумови:
Заняття з LEGO урізноманітнюють та вдосконалюють навчальний процес, роблять його цікавішим для дітей. Заняття в ігровій формі створюють неповторну атмосферу психологічного комфорту і проходять без нервового напруження, що позитивно позначається на якості засвоєння матеріалу.
Завдання занять з LEGO для дітей дошкільного віку:
Організовуючи заняття з використанням LEGO, передусім, доречно пам’ятати, що вони мають приносити дитині радість.
Спочатку необхідно дати дітям змогу ознайомитись із деталями конструктора. Акцентувати увагу на кількості штирів, умінні називати цеглинку за їхньою кількістю. Такий підготовчий етап навчить дітей швидко знаходити необхідну деталь за вказівкою дорослого.
Інваріантну складову змісту дошкільної освіти систематизовано за освітніми лініями: «Особистість дитини», «Дитина в соціумі», «Дитина у природному довкіллі», «Дитина у світі культури», «Гра дитини», «Дитина в сенсорно-пізнавальному просторі», «Мовлення дитини».
Ресурси: 6 цеглинок 2х4 – різного кольору.
Скласти башту з тих цеглинок, які відповідають органам чуття, за допомогою яких можна дослідити предмет заданий на малюнку.
Ресурси: 6 цеглинок 2х4 – різного кольору.
Перед початком гри педагог з дітьми узгоджує який рух відповідає певному кольору цеглинки. Після того будується башта з цеглинок розташовуючи кольори в довільному порядку. Далі діти виконують послідовність рухів згідно кожного кольору.
Ресурси: 6 цеглинок 2х4 – різного кольору.
Діти викладають ряд з цеглинок, розташовуючи їх у відповідності зі схемою.
Ресурси: цеглинки 2х2, 2х4, 2х6, 1х2… , шаблони малюнків, ватман, гуашеві фарби, серветки вологі.
Діти на готових трафаретах створюють візерунок за допомогою LEGO (використовуючи деталі для створення відбитку).
Ресурси: предметні картки, цеглинки LEGO 2х4, 2х6.
Діти дивлячись на картку визначають яке слово: довге чи коротке. Відповідно до цього розташовують певну цеглинку під малюнком.
Ресурси: картки із зображенням кожної пори року, цеглинки 2х4 – синього, зеленого, жовтого, червоного кольору.
Перед початком гри дітям пояснюються асоціації кожної пори року з певним кольором. Далі користуючись цими знаннями дитина викладає на сюжетний малюнок цеглинку того кольору, який відповідає зображеній на малюнку порі року.
Ресурси: цеглинки LEGO будь яких розмірів 4 основних кольорів.
Перед початком гри діти діляться на команди, кожна команда буде збирати LEGO лише одного кольору. Під час гри діти взаємодіють між собою, домовляються про допомогу, міняють цеглинки одного кольору на інший.
Ресурси: Табличка «Добрі і погані вчинки на вулиці міста», цеглинки 2х2 зеленого 5 шт., рожевого 7 шт. кольору.
Рожевий колір відповідає добрим вчинкам, зелений – поганим. Дитина визначає, який вчинок зображений на малюнку і розташовує на ньому цеглинку відповідного кольору.