• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Сторінка для батьків

/Files/images/210420.jpg

Музична скарбничка

Шановні батьки, запрошую Вас зазирнути до музичної скриньки нашого садочку.

Мета музичного виховання дітей дошкільного віку виховання гармонійно розвинутої, естетично й творчо спрямованої особистості дитини під впливом цінностей українського і світового музичного мистецтва, розвиток загальної музикальності, здібностей музичного виконавства і творчості, формування елементарних основ музичної культури.

Тому сьогодні я пропоную ознайомитися з музичними інструментами.

https://youtube.com/watch?v=06B4Xd2ftfQ&feature=share

Бажаю успіхів!

Підготувала матеріал музичний керівник

Кузніцова А. Р.


Розвиток дрібної моторики

Ще в II столітті до нашої ери в Китаї було відомо про вплив дій руками на розвиток головного мозку людини. Стародавні китайці вважали, що вправи з участю рук та пальців гармонізують тіло та розум, позитивно впливають на діяльність мозку.

Думаємо, буде зайвим нагадувати – що розвиток дрібної моторики у дітей – чи не найперший і єдиний принцип швидкого і всебічного розвитку малюка! Ваша дитина не говорить або погано говорить? Збирайте мозаїки, зав’язуйте шнурки, і почуєте перші слова! Хочете, щоб малюк добре розвивався? Розвивайте пальчики, і мозок буде розвиватися набагато ефективніше.

Розвиток дрібної моторики у дитини починається вже з перших хапальних рухів, які робить малюк у житті! Діткам різного віку слід гратися різними за розміром іграшками для розвитку дрібної моторики. Чим старшими стають дітки, чим дрібнішими повинні бути іграшки. Пазли, мозаїка, лего – чудові тренажери в розвитку дрібної моторики і, відповідно, письма. При цьому дітям дошкільного віку дуже корисно багато малювати. Для початку можна використовувати розмальовки, якщо дитина їх любить, але з часом потрібно стимулювати дитину малювати на різних за фактурами аркушах чистого паперу.

Все це допомагає розвинути дрібну моторику рук, АЛЕ! Дуже важливо, щоб всі заняття для діток здавалися грою – інакше буде швидка втомлюваність і саботаж процесу.

А щоб трохи розставити всі крапки – що ж таке дрібна моторика і які найпростіші вправи можна виконувати (впевнені, ви вже їх робите!) – запрошуємо ознайомитися з нашою добіркою нижче!

• Масаж – щоденний ретельний масаж кистей рук: м’які погладжування і розминання кожного пальчика, долоньки, зовнішньої сторони кисті, а також передпліччя. Дуже корисне і приємне заняття, чудово активізує мовні центри мозку. Крім того, такий масаж має позитивний вплив на імунітет, на загальний розвиток та контакт між мамою і дитиною.

• Ігри з квасолею – в миску або коробку потрібно насипати квасолю або горох, кинути туди дрібні іграшки і розмішати. Малюк запускає руки в квасолю і шукає іграшки. Ефекти: масаж, розвиток координації пальців.

• Ліплення з різних матеріалів (кінетичний пісок, пластилін, глина, звичайне тісто). Крім очевидного творчого самовираження, малюк також розвиває гнучкість і рухливість пальців, а також сприяє поліпшенню розвитку мовлення. А також усвідомлює структури різних матеріалів.

• Ігри з крупами: збирати в різні ємності перемішані разом горох та квасолю, а потім і дрібніші крупи; пересипати і перемішувати крупи, розтирати в руках. Для найпосидючіших – відділити одну крупу від іншої.

• Ігри з гудзиками та намистинами – нанизування на нитку, застібання гудзиків на петлі, перебирання пальцями намиста з гудзиків або намистин. Можна нашити на одну тканину ґудзики різних розмірів, а на іншу – різні петлі. Дитина буде тренувати пальчики, одночасно розвиваючи кмітливість і освоюючи поняття великий-маленький. Дуже корисним у багатьох питаннях розвитку дрібної моторики буде популярний нині бізі-куб – саме для розвитку дрібної моторики там придумали всі ці замочки, кнопочки, гудзики (ну і, звичайно, заради 5 хвилин тиші для батьків).

• Мозаїка – ігри з різними мозаїками також покращують дрібну моторику, розвивають кмітливість та творчі здібності.

• Шнурівки – відмінно розвивають дрібну моторику рук, до того ж завдяки їм малюк опановує повсякденний практичний навик шнурування черевиків.

• Катання долонькою олівців, кульок по столу або іншій поверхні. Таке заняття – додатковий масаж долоньок і поліпшення координації рухів кисті.

• Пазли – яскраві картинки розвинуть уважність, кмітливість, координацію роботи очей та кистей і потрібну нам дрібну моторику. Тим більш – вибір пазлів зараз просто неймовірний – від великих тварин – до традиційних нам картин на 100/200/1000 частинок. Весело буде навіть дорослому!

Використовуйте творчий підхід – будь-який «підручний» засіб може стати для вас чудовим помічником в питанні ігор та розвитку дрібної моторики – навіть якщо це допомогти мамі в прибиранні іграшок. Займаючись зі своєю крихіткою, супроводжуйте заняття казками, які можна вигадувати по ходу справи. Мовне підкріплення захоплюючих дій подвоїть ефект.

Веселих ігор та всебічного розвитку вашому малюкові та його маленьким пальчикам!

Підготувала вчитель-логопед Мягких Наталія Миколаївна

Корисна інформація від інструктора з фізкультури

Кожна дитина відчуває природну потребу в активному русі і дуже важливо, коли в сім'ї зуміють зробити фізкультуру не просто обов'язковим, а й улюбленим режимним моментом малюка.

Але спочатку, перед заняттям, потрібно правильно організувати куточок для спорту.

Пропоную, до уваги батьків, послухати правила безпеки під час занять фізичними вправами вдома.

https://youtu.be/hLlufAeb6qw

Фізкультура в дошкільному віці повинна асоціюватися в дитини з веселою грою й викликати гарний настрій. Тому інструктор з фізкультури Камуз Владлена Іванівна пропонує спочатку переглянути відео пісеньки "Булька", а потім повчити руханку.

https://youtu.be/7V2ZmuWXE00

Поради практичного психолога

Шановні батьки. Пропоную Вам кілька порад як вберегти дитину від психологічної травми під час війни.

Війна може травмувати дитячу психіку, але цьому можна запобігти. Лише 5 простих правил можуть врятувати вашу малечу від психологічних проблем в майбутньому.

Як легко, але дієво батькам підтримати психіку дитини?

*Бути поруч

Відчуття нашої люблячої присутності – це найголовніший "термостат безпеки" для їхньої душі. Бути поруч – це про дотик і обійми, про співдіяльність і про казку разом – де б ми не були – у ліжку чи в бомбосховищі… Це про добрий погляд, це про уважність і любов… І теж про чутливість до того, коли дитина цього потребує, а коли вона хоче побути наодинці.

*Бути прикладом

Діти наслідують манеру долати стрес. Тому від того, як батьки можуть дати раду з критичними ситуаціями залежить, як їх долатиме дитина.

Це не про те, щоби ніколи не падати, а про те, щоби вставати знову і знову.

*Спілкуватися

Це про те, щоб говорити з малечою з повагою до їхніх почуттів та переживань, до внутрішньої мудрості.

А ще – слухати, що вони говорять, та чесно відповідати на їхні питання.

*Залучати до побуту

Звісно, ми не можемо не слідкувати за новинами, але ми не потребуємо бути безперервно в новинах – треба зосередитися на корисній дії.

Можна придумати заняття:

-вчитися;

-малювати;

-читати/слухати казки, гратися.

- допомагати по дому;

-робити добрі справи;

-займатися спортом тощо.

Корисна діяльність зосереджує увагу і допомагає інтегрувати енергію стресу. Це важливо не лише дітям, але й дорослим.

*Відновлюватися

Варто мати в режимі дня ті активності, які поповнюють сили – як заряджання телефону – коли стрес є більшим, заряджати треба частіше і мати додатковий "павербенк". Тож подбаймо, щоби у режимі дня дітей обов’язково були і сон, і добра їжа, і час на гру, на домашніх улюбленців, на рухову активність. Також обов’язково треба мати щоденний дотик до чогось, що є Світлом (казки, історії, краса, сповнені світла люди і т.д.). Щось таке, що нагадує у ці темні часи про Світло правди, любові, мужності. І про те, що це Світло неминуче переможе.

Матеріал підготувала практичний психолог ДНЗ 32 Олтаржевська Людмила Валеріївна.

Етапи формування звуків у малюків

Шановні батьки, бабусі, дідусі та усі, кому не байдуже майбутнє вашої дитини. Дітки мають розвиватися, незалежно від обставин, навіть під час війни. Адже дитинство дається нам один раз. І це є найсприятливіший час для розвитку, тому дуже важливо його не втратити!

Сьогодні я б хотіла звернути увагу на мовлення дітей. Оскільки мова є засобом спілкування, формування думки і, взаємодії з оточуючими.Пропоную Вам ознайомитися з етапами формування у дітей голосних і приголосних звуків. Терміни появи звуків індивідуальні та залежать від умов розвитку мовлення, а також від індивідуальних особливостей розвитку дитини. Однак можна орієнтуватись на загальноприйняті норми.Норми появи голосних та приголосних звуків у дітей.Вік дитини – 1-2 роки. Голосні звуки – [а], [о], [е].Приголосні звуки - [п], [б], [м].Вік дитини – 2-3 роки. Голосні звуки – [і], [и], [у].Приголосні звуки - [ф], [в], [т], [д], [н], [т'], [д'], [н'], [г], [к], [ґ],[х], [й].Вік дитини – 3-5 років. Приголосні звуки - [с], [з], [ц], [дз], [с'], [з'], [ц'], [дз'], [ш], [ж], [ч], [дж], звукосполучення [шч].Вік дитини – 5-6 років. Приголосні звуки - [л], [л'], [р], [р'].У три роки у дитини зникає загальна пом’якшеність мовлення.У чотири роки дитина здатна підтримати розмову, висловити думку простими поширеними реченнями, а також складними реченнями.У п’ять років дитина вже здатна виділити у слові перший і останній звуки, підібрати слова з потрібним звуком, інтонаційно виділити вказаний звук у слові.У шість років дитина повинна правильно та чітко промовляти усі звуки рідної мови. Якщо Ви помічаєте, що мовлення вашого малюка нечітке, вимова звуків неправильна, не зволікайте, обов'язково, зверніться за консультацією до спеціаліста, щоб не втратити час!Бажаю успіхів Вам і Вашим діткам!

Матеріал підготувала вчитель -логопед ДНЗ 32 " Перлинка" Світлана Худак

Кiлькiсть переглядiв: 58

Коментарi