• Ви знаходитесь тут:

  • Головна
  • Новини
  • Методична сесія професійної спільноти інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти БМТГ в Білоцерківському ЗДО №32 "Перлинка"

Методична сесія професійної спільноти інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти БМТГ в Білоцерківському ЗДО №32 "Перлинка"

2024-02-23

/Files/images/metodist_rzne/Лазіння.png

22 лютого 2024 року в Білоцерківському закладі дошкільної освіти №32 «Перлинка» відбулося засідання методичної сесії професійної спільноти інструкторів з фізичної культури закладів дошкільної освіти БМТГ з проблеми: «Особливості підбору вправ для розвитку у дітей координації рухів під час лазіння».

Дошкільний вік – найважливіший, самобутній і неповторний період у становленні особистості. Саме в цей час дитина формується фізично, психічно й інтелектуально, набуває необхідних знань, умінь і навичок.

Фізична культура є одним із засобів фізичного виховання дітей раннього й дошкільного віку. В умовах суспільного виховання фізична культура передбачає різні форми рухової активності. Велику групу різноманітних рухів складають повзання, лазіння, перелізання, підлізання, пролізання. Рухи ці надзвичайно корисні для дітей, так як вони сприяють зміцненню великих груп м'язів – тулуба, плечового пояса, рук, ніг, розвитку гнучкості хребта. З їх допомогою виховуються: рішучість, спритність, сміливість, звичка до висоти.

Камуз Владлена Іванівна, інструктор з фізичної культури поділилася з колегами власним досвідом щодо методичних особливостей навчання дошкільників різних видів підлізання та лазіння. Фахівці переглянули відео фільм «Різновиди лазіння, повзання та підлізання з дітьми дошкільного віку на заняттях з фізичної культури». Інструктори з фізичної культури закладів дошкільної освіти мали змогу самі придумати свою рухливу гру, використовуючи різні різновиди підлізання та лазіння.

Вчитель-дефектолог Оксюта Катерина Валентинівна провела екскурсію в кімнату сенсорної інтеграції «Чарівний світ розвитку дитини». В ході екскурсії педагоги ознайомились з поняттям сенсорної інтеграції, обладнанням сенсорної кімнати та особливостями його використання в роботі з дошкільниками та дітьми, які мають ООП.

Даний захід пройшов у атмосфері творчості та плідної праці.

/Files/images/metodist_rzne/fzkultura/Лазіння (1).jpg

/Files/images/metodist_rzne/fzkultura/Лазіння (2).jpg

/Files/images/metodist_rzne/fzkultura/Лазіння (5).jpg

/Files/images/metodist_rzne/fzkultura/Лазіння (9).jpg

/Files/images/metodist_rzne/fzkultura/Лазіння (12).jpg

/Files/images/metodist_rzne/fzkultura/Лазіння (13).jpg

/Files/images/metodist_rzne/fzkultura/Лазіння (16).jpg

/Files/images/metodist_rzne/fzkultura/Лазіння (17).jpg

/Files/images/metodist_rzne/fzkultura/Лазіння (18).jpg

/Files/images/metodist_rzne/fzkultura/Лазіння (19).jpg

Кiлькiсть переглядiв: 22

Коментарi